Artikelen

zaterdag 29 december 2012

De nieuwe maart producten!!















Beste allemaal...

Dit gaat een lange post worden denk ik ...:-)..
Bij deze laat ik jullie vast iets zien van de maart producten ... Ik ben zóóó benieuwd wat jullie er van vinden?? Het zijn 2 waaiers geworden met een bijpassende standaard en een parasolletje....héél romantisch vind ik zelf.. Bij de waaiertjes is het even wennen dat je er eigenlijk niets of niet veel hoeft op te plakken. De kunst is, vind ik, om er mooi dessinpapier bij te vinden dat een beetje "antiekerig" lijkt. Dat past wel bij waaiers toch?... Marianne gaat er ook mooie kwastjes bij uitbrengen !! Door de emboslijnen te bewerken met Distress maak je ook al een beetje een "oude look".. Je kunt de waaiertjes open laten zodat het wel op kant lijkt, maar je kunt er ook een andere kleur achter plakken door gebruik te maken van de extra rand. Wat ben ik benieuwd wat jullie hier weer mee gaan doen!

Verder wil ik iedereen bedanken voor jullie gezellige en ook meelevende berichtjes !! Jullie weten dat ik het niet vaak terug kan doen maar daarom waardeer ik het "dubbel"dat jullie het zo trouw blijven doen!!
Mijn moedertje ligt sinds zondag weer in het ziekenhuis dus jullie begrijpen dat ik daar heel veel tijd mee kwijt ben... Ze was erg ziek maar op dit moment lijkt het iets stabieler..

Ik wil iedereen alle goeds toewensen voor het nieuwe jaar, hopelijk in goede gezondheid!
En ik hoop dat we ook in 2013 weer héle mooie dingen kunnen maken samen .  :-) :-)...

Hartelijke groetjes van Anja

Geen opmerkingen:

Een reactie posten